Potniške
DUNLOP SPORT MAXX RT 2 235/45 R17 94Y

Prvakinja v oprijemu in natančnem krmiljenju.
- Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah
- Večja odzivnost na cestišče in natančno vodenje v zavojih
- Krajša zavorna pot, še zlasti pri visoki hitrosti
Dobaviteljeva šifra: 575958
EAN koda: 4038526020130
-
Proizvajalec
Dunlop
-
Širina
235
-
Presek
45
-
Premer
17
-
Nosilni index
94
-
Hitrostni index
Y
-
Tip gume
Letne
-
Poraba goriva
C
-
Zaviranje na mokrem
A
-
Hrup
71

Zgradba z neskončnim pasom (JLB)
Tehnologija hibridne obloge (Hybrid Overlay Technology), ki zmanjšuje obodne deformacije pri visoki hitrosti.
Prednosti: Vrhunska stabilnost pri visoki hitrosti; gladka in enakomerna obraba.
Maksimalna zaščita roba platišča (Maximum Flange Shield – MFS)
Sistem za zaščito roba platišča. MFS obsega profil iz gume, ki poteka po obodu pnevmatike nad robom platišča. S tem se ustvari zaščitno območje.
Prednosti: Varuje draga lita platišča pred poškodbami ob udarcih v pločnik.
Asimetričen dezen tekalne plasti
Asimetričen dezen tekalne plasti daje pnevmatiki večjo vodljivost in odpornost proti akvaplaningu. Neprekinjeno sredinsko rebro povečuje stabilnost in natančnost. Asimetrična postavitev kanalov izboljšuje oprijem na mokri in suhi podlagi.
Prednosti: Boljše vozne lastnosti na ravnih odsekih in v ovinkih; večja odpornost proti akvaplaningu.
Bolj sploščen profil tekalne plasti
Novo generacijo Dunlopovih pnevmatik odlikuje bolj sploščen profil tekalne plasti s štiri do osem odstotkov večjo naležno ploskvijo, odvisno od dimenzije in tipa pnevmatike. Večja naležna ploskev prinaša večjo stabilnost in boljši stik s cesto, kar pnevmatiki omogoča hitrejši in natančnejši odziv.
Prednosti: Večja stabilnost in natančnost krmiljenja; zmanjšana žagasta obraba; izredno stabilna in natančna vožnja v ovinku; odličen oprijem na suhi podlagi.
Tekalna plast z več radiji (Multi Radius Tread – MRT)
Dezeni MRT imajo deset različnih radijev in se jih da natančneje oblikovati. Posledica tega je izjemno učinkovita porazdelitev pritiska po naležni ploskvi pnevmatike. Prehod z vožnje naravnost v ovinek je bolj gladek, kar pomeni natančnejše in progresivno odzivanje.
Prednosti: Precej boljši nadzor nad obliko naležne ploskve v najrazličnejših voznih razmerah; odzivno vodenje vozila na mokri in suhi podlagi; boljši nadzor pri zavijanju.
Bloki za izjemno moč zaviranja (Power Braking Blocks)
Izjemno togi bloki, ki se pri zaviranju vozila ne upogibajo. Večja togost prispeva k optimalnemu stiku s cesto ob zaviranju pri visoki hitrosti.
Prednosti: Krajša zavorna pot, zlasti pri visoki hitrosti.
Zmes z dvojno siliko
Ta zmes izboljšuje lastnosti pnevmatike pri pospeševanju in prispeva k počasnejši obrabi.
Prednosti: Izjemne zmogljivosti zaviranja in pospeševanja; odlično upravljanje v poletnih in jesenskih pogojih; visoka stopnja oprijema; dobra odpornost na obrabo
Večja odzivnost na cestišče in natančno vodenje v zavojih
Zmanjšujejo premer in debelino obloge, da so bliže vozišču in pripomorejo k natančnejšemu krmiljenju.
Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah
Pnevmatika je bolj čvrsta in toga, saj je v stiku z voziščem več gume, kar zagotavlja boljši oprijem v ovinku
Krajša zavorna pot, še zlasti pri visoki hitrosti
Optimizira geometrijo blokov in tako povečuje njihovo togost, to pa prinaša krajšo zavorno pot pri visoki hitrosti
ČE SE OZREMO NAZAJ SO VEDNO ZRLI V PRIHODNOST
Že več kot 125 let jih žene vztrajna predanost zmogljivosti in inovacijam. Zato vedo, kaj je potrebno za izdelavo visokozmogljivih in vrhunskih pnevmatik za navdušene voznike.
Njihova zgodba se je začela z inovativnim trenutkom – v Belfastu na Severnem Irskem leta 1888, ko je John Boyd Dunlop izumil pnevmatiko, napolnjeno z zrakom. Od takrat se ime Dunlop povezuje s pomembnimi dosežki na področju tehnologije pnevmatik – in z visoko zmogljivostjo, ki jo stranke pričakujejo.
Ne glede na to, ali gre za vožnjo po cesti ali po dirkalni stezi, se lahko pohvalimo z dosežki, ki potrjujejo trdo delo.
INOVATIVNOST
•1962 – Dunlop odkrije akvaplaning, revolucionarno inovacijo, ki je omogočala, da pnevmatike ohranijo oprijem na mokrih cestah pri visokih hitrostih.
•1972 – Dunlop uvede tehnologijo RunOnFlat, ki omogoča nadaljevanje vožnje tudi po razpočenju pnevmatike.
•2014 – Dunlop razvije tehnologijo Noise Shield, ki je zasnovana za občutno zmanjšanje hrupa vozila do 50 %*.
ZA UŽITEK V VOŽNJI
Bolj občutite cesto, boljši nadzor imate. Z boljšim nadzorom lahko odkrijete nove ravni zmogljivosti. Takrat postane vožnja pravi užitek.
Ta potreba po premikanju mej zmogljivosti je navdih pri izdelavi vsake pnevmatike Dunlop. Prizadevajo si voznikom zagotoviti kar največji občutek nadzora, najsi gre za pnevmatike, ki zmagujejo na dirkah, ali pnevmatike za priljubljene modele vozil za široko potrošnjo.
Ker slovijo po zmogljivosti, so pnevmatike del serijske opreme vodilnih avtomobilskih proizvajalcev – zato tudi nenehno predstavljajo nove tehnologije pnevmatik, ki povečujejo učinkovitost, nadzor nad vozilom in užitek v vožnji.
STRAST DO ZMOGLJIVOSTI
Od izdelave prve pnevmatike pred več kot 125 leti so nenehno razvijali novo tehnologijo pnevmatik. Še vedno premikajo meje ter uporabljajo s trudom pridobljeno znanje in izkušnje za vedno boljše proizvode.
Strast do zmogljivosti jih je vodila k uvajanju inovacij in oblikovala ugled zmagovalne znamke. Rezultati raziskav so vidni v celotni ponudbi proizvodov.
Blagovna znamka Dunlop bo vedno znana po vodilni tehnologiji pnevmatik, saj bodo stalno iskali nove načine, kako pri voznikih vzbuditi vznemirljiv občutek nadzora in zmogljivosti.
Kontaktni podatki proizvajalca:
Registrirano trgovsko ime: Goodyear S.A. (Center za inovacije)
Poštni naslov: Gordon Smith, 7750 Colmar-Berg, Luksemburg
Elektronski kontaktni naslov: goodyear_eprel_customer_support@goodyear.eu